Waze یک برنامه ناوبری محبوب است که به کاربران امکان می دهد شرایط جاده، تصادفات و سایر حوادث را در زمان واقعی گزارش کنند. این گزارش‌های تولید شده توسط کاربر می‌تواند برای سایر رانندگان بسیار مفید باشد تا از ازدحام ترافیک جلوگیری کنند و از وضعیت جاده‌های پیش رو مطلع شوند. اگر می‌خواهید تمام گزارش‌های محلی Waze را مشاهده کنید، این هشت مرحله را دنبال کنید:

مرحله 1: دانلود و نصب Waze در ابتدا، باید برنامه Waze را دانلود و بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. Waze برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است. به فروشگاه برنامه مربوطه در دستگاه خود مراجعه کنید، “Waze” را جستجو کنید و برنامه را دانلود کنید.

مرحله 2: راه اندازی Waze پس از نصب Waze در دستگاه خود، روی نماد برنامه ضربه بزنید تا آن را اجرا کنید.

مرحله 3: فعال کردن خدمات موقعیت مکانی برای استفاده از تمام ویژگی‌های Waze، از جمله مشاهده گزارش‌های محلی، باید خدمات مکان را در دستگاه خود فعال کنید. وقتی برنامه از شما خواسته شد، به Waze اجازه دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه خود را بدهید.

مرحله 4: وارد شوید یا یک حساب ایجاد کنید اگر از قبل یک حساب Waze دارید، با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید. در غیر این صورت، با ارائه اطلاعات مورد نیاز، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

مرحله 5: نمایه خود را تنظیم کنید پس از ورود به سیستم یا ایجاد حساب، نمایه خود را با افزودن یک عکس نمایه و سفارشی کردن نام نمایشی خود در صورت تمایل تنظیم کنید.

مرحله ۶: اجازه دادن به اعلان‌ها برای دریافت هشدارهای مربوط به گزارش‌های محلی و سایر به‌روزرسانی‌های مرتبط از Waze، زمانی که برنامه از شما خواسته شد، اعلان‌ها را مجاز کنید.

مرحله 7: شروع به پیمایش آدرس مقصد خود را وارد کنید یا یک مکان ذخیره شده را برای شروع پیمایش با استفاده از Waze انتخاب کنید. این برنامه مسیرهای گام به گام را بر اساس داده های ترافیک در زمان واقعی ارائه می دهد.

مرحله ۸: مشاهده گزارش‌های محلی در حین پیمایش یا هنگام مشاهده نقشه، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «گزارش‌ها» در برنامه Waze، گزارش‌های محلی را مشاهده کنید. این نماد معمولاً شبیه علامت تعجب یا حباب گفتار است. این همه گزارش های ارسال شده توسط سایر کاربران Waze در منطقه شما، از جمله تصادفات، خطرات، حضور پلیس و غیره را نمایش می دهد.

برای اطمینان از داشتن بهترین تجربه با مشاهده گزارش‌های محلی در Waze، در اینجا 17 نکته وجود دارد:

نکته 1: به روز بمانید به طور مرتب برنامه Waze خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که آخرین ویژگی ها و پیشرفت ها را دارید.

نکته 2: Waze را باز نگه دارید برنامه Waze را هنگام رانندگی باز و در حال اجرا نگه دارید تا با گزارش حوادث و کمک به سایر رانندگان به جامعه کمک کنید.

نکته 3: گزارش حوادث اگر با حادثه ای مانند تصادف، بسته شدن جاده یا خطر مواجه شدید، آن را با استفاده از ویژگی “گزارش” در Waze گزارش دهید. این به رانندگان دیگر در زمان واقعی هشدار می دهد.

نکته 4: تأیید گزارش‌ها هنگام مشاهده گزارش‌های محلی، در نظر داشته باشید که برخی ممکن است دقیق یا به‌روز نباشند. از قضاوت خود استفاده کنید و در صورت امکان اطلاعات را تأیید کنید.

نکته 5: سفارشی کردن نمایش گزارش می‌توانید انواع گزارش‌هایی که روی نقشه شما نمایش داده می‌شوند را سفارشی کنید. به منوی «تنظیمات» در Waze بروید و «نمایش نقشه» را انتخاب کنید. از آنجا، می توانید انتخاب کنید که کدام دسته گزارش ها نمایش داده یا پنهان شوند.

نکته 6: تنظیم پنجره‌های بازشوی گزارش در همان منوی تنظیمات «نمایش نقشه»، می‌توانید پیکربندی کنید که آیا می‌خواهید پنجره‌های بازشو گزارش به صورت خودکار ظاهر شوند یا فقط در صورت توقف ظاهر شوند.

نکته ۷: فیلتر کردن گزارش‌ها Waze به شما امکان می‌دهد گزارش‌ها را بر اساس معیارهای مختلف فیلتر کنید. روی نماد «فیلتر» در بخش گزارش‌ها ضربه بزنید تا انواع گزارش‌های خاص را انتخاب کنید یا محدوده فاصله را برای نمایش تعیین کنید.

نکته 8: هشدارهای گزارش بی‌صدا اگر متوجه شدید که هشدارهای گزارش مداوم حواس‌تان را پرت می‌کند، می‌توانید آنها را موقتاً بی‌صدا کنید. روی نماد «بی‌صدا کردن هشدارها» در بخش گزارش‌ها ضربه بزنید تا هشدارهای گزارش برای مدت زمان مشخصی خاموش شود.

نکته 9: به انجمن کمک کنید با مشارکت فعال در انجمن به بهبود دقت Waze کمک کنید. حوادث را گزارش دهید، گزارش های موجود را تأیید یا رد کنید و در صورت لزوم بازخورد ارائه دهید.

نکته 10: ETA خود را به اشتراک بگذارید می‌توانید زمان تخمینی ورود خود (ETA) را مستقیماً از داخل Waze با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. این ویژگی به دیگران امکان می دهد پیشرفت شما را در طول سفر پیگیری کنند.

نکته 11: از دستورات صوتی استفاده کنید از دستورات صوتی در Waze استفاده کنید تا دستان خود را روی چرخ نگه دارید و چشمان خود را در جاده نگه دارید. می‌توانید با استفاده از اعلان‌های صوتی پیمایش کنید، حوادث را گزارش کنید و سایر عملکردها را انجام دهید.

نکته 12: سفارشی کردن صدای پیمایش Waze صداهای ناوبری مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد. با انتخاب صدایی که مطابق با ترجیحات شما باشد، تجربه خود را شخصی کنید.

نکته 13: با تقویم ارتباط برقرار کنید تماس خود را پیوند دهیدبرنامه endar با Waze برای دریافت یادآوری به موقع در مورد رویدادهای آینده و پیشنهادات برای زمان خروج بر اساس شرایط ترافیک فعلی.

نکته 14: مکان های مکرر را ذخیره کنید برای دسترسی سریع و پیمایش آسان، مکان های مکرر خود را در Waze ذخیره کنید.

نکته 15: به Waze Carpool بپیوندید اگر به همراهی اتومبیل علاقه مند هستید، Waze یک ویژگی گردهمایی اتومبیل را ارائه می دهد که رانندگانی را که در همان جهت حرکت می کنند با مسافران مرتبط می کند. این به کاهش تراکم ترافیک و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

نکته 16: ارائه بازخورد اگر با مشکلی مواجه شدید یا پیشنهادی برای بهبود برنامه دارید، بازخورد خود را به تیم Waze ارائه دهید. آنها از ورودی کاربر قدردانی می کنند و فعالانه روی بهبود تجربه کاربر کار می کنند.

نکته 17: ایمن بمانید هنگام استفاده از Waze یا هر برنامه ناوبری دیگر، همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید. قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، توجه خود را در جاده حفظ کنید و از تعامل بیش از حد با برنامه در حین رانندگی خودداری کنید.

این مراحل و نکات به شما این امکان را می‌دهد که تمام گزارش‌های محلی Waze را به طور موثر مشاهده کنید، تجربه ناوبری شما را افزایش می‌دهد و شما را در مورد شرایط جاده مطلع می‌سازد.

سه مرجع معتبر یا نام دامنه:

  1. وب‌سایت رسمی Waze: وب‌سایت رسمی Waze (www.waze.com) اطلاعات دقیقی درباره ویژگی‌های برنامه، به‌روزرسانی‌ها و دستورالعمل‌های کاربر ارائه می‌دهد.
  2. Apple App Store: Apple App Store (www.apple.com/app-store/) اطلاعات قابل اعتمادی درباره برنامه Waze برای دستگاه‌های iOS ارائه می‌دهد، از جمله نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران.
  3. فروشگاه Google Play: فروشگاه Google Play (play.google.com/store) جزئیات جامعی درباره برنامه Waze برای دستگاه‌های Android به همراه بازخورد و رتبه‌بندی کاربران ارائه می‌دهد.

اطلاعات ارائه شده در بالا بر اساس دانش عمومی است و ممکن است بسته به نسخه خاص برنامه Waze و پلت فرم دستگاه کمی متفاوت باشد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...